UAB „Medicinos linija“ įgyvendina projektą „Odontologinių produktų užsienio rinkų plėtra dalyvaujant tarptautinėse parodose“ pagal 2014 – 2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo priemonę „Naujos galimybės LT“. Projekto kodas Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-05-0162.
Projekto tikslas: bendrovės eksporto apimčių didinimas.
Projekto įgyvendinimo metu numatoma sudalyvauti 6 tarptautinėse parodose. UAB „Medicinos linija“ didindama įmonės ir jos produkcijos žinomumą tarptautinėje rinkoje, siekia plėsti užsienio šalyse jau užimamą rinkos dalį bei padidinti Lietuvos vietinės kilmės prekių eksporto apimtis. Įmonė planuoja skverbtis ir į naujas rinkas, turinčias didelę odontologinių medžiagų paklausą Europoje bei Pietų Azijoje.
Projektas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.
Projekto trukmė: 2019 m. kovo mėn. – 2020 m. gruodžio mėn.
2016-04-06
UAB „Medicinos linija“ įgyvendina projektą „Medicinos prietaisų CE ženklo sertifikavimas ir kosmetikos gaminių notifikavimas“ pagal 2014 – 2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo priemonę „Expo sertifikatas LT“. Projekto kodas Nr. Nr.03.2.1-LVPA-K–802-01-0027.
UAB “Medicinos linija“ yra inovatyvi, dantų priežiūrai, gydymui ir protezavimui skirtų odontologinių medžiagų gamintoja. UAB „Medicinos linija“ yra vienintelė ISO/CE sertifikuota ir 100 proc. odontologinės paskirties produktus gaminanti įmonė Baltijos šalyse ir viena pirmaujančių Rytų Europoje.
Projekto metu ketinama įgyvendinti odontologinių medžiagų sertifikavimo ir įregistravimo užsienio rinkose (Ukrainoje ir Rusijoje) veiklą. Siekiamas rezultatas – sertifikuoti nauji medicinos prietaisai bei keliose užsienio šalyse užregistruoti medicinos prietaisai. Šis rezultatas užtikrins projekto vykdytojo – UAB „Medicinos linija“ ilgalaikį tarptautinį konkurencingumą.
Prognozuojama, kad sertifikuota bei registruota produkcija sustiprins eksporto pozicijas esamose eksporto rinkose ir išplės jose užimamas rinkos dalis, bus ženkliai išplėsta eksporto geografija, tarptautiniu mastu padidės įmonės prekės ženklo žinomumas ir bus sustiprintas įmonės įvaizdis.
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo.